Kan het aantal monsters op basis van overschrijdingen tellen en presenteren
Regel te valideren
R
Omschrijving
2
Bepaalt welke monstertypes geteld moeten worden. De rubriek mag 6 karatakters bevatten, elk staand voor een monstertype. Een 1 houdt in dat het monstertype wel geteld wordt, een 0 niet. Default is 111111. De karakters zijn:
1 = Materiaalmonsters
2 = Luchtmonsters
3 = Kleefmonsters
4 = Veegmonsters
5 = Visueel monster
6 = Overige monsters
Voorbeeld
3
Geen functie
Voorbeeld
4
mag optioneel een term bevatten die geplaatst wordt ipv het getal 0 als er geen enkele bron is. Indien [EMPTY] dan wordt helemaal niets geplaast, dus ook niet het getal voor het aantal
Voorbeeld
5
Geeft de tekstopmaak bij het invoeren van enkelvoudige monsters Voer een zin in met [NR] als identificatie van het getal in de zin. Gebruik de code [BRONNEN] om de namen van de bronnen in de zin op te laten nemen.
Voorbeeld
6
Geeft de tekstopmaak bij het invoeren van meerdere monsters Voer een zin in met [NR] als identificatie van het getal in de zin. Gebruik de code [BRONNEN] om de namen van de bronnen in de zin op te laten nemen.
Voorbeeld
7
Bepaalt of er een return wordt toegevoegd aan het einde van het commando [0]=niet toevoegen (default) en [1] wel toevoegen.