Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


Q416 | Foutmelding X.509 over certificaat tijdens export naar LAVS

Oplossing

Q = Bij de export naar LAVS krijg ik op een PC de foutmelding: 'Kan het X.509-certificaat niet vinden aan de hand van de volgende zoekcriteria......'. Wat moet ik doen?

A = Deze melding houdt in dat het bedrijfsspecifieke deel van het PKI-certificaat niet kan worden gevonden. Dit kan doordat deze niet op deze PC is geïnstalleerd of dat deze in de verkeerde 'certificate store' op de PC staat.

U kunt dit zelf oplossen: Zoek het PFX-bestand van uw bedrijfscertificaat en het bijbehorende wachtwoord. Klik dit bestand aan met de rechtermuisknop en kies voor installeren. In principe kunt u alle schermen onveranderd doorklikken, alleen het wachtwoord moet ingevoerd worden.

Mocht de melding daarna nog blijven, dan kunt u kijken naar de informatie in de melding en deze gegevens tijdens de installatie handmatig instellen.

De 'certificate store' waarin gezocht wordt naar uw bedrijfsspecifieke PKI certificaat is geconfigureerd via het configuratiescherm voor LAVS in de ProBIS Asbest Software.

Bijgewerkt op 06-06-2018 door JCG
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles Configureren LAVS Certificaat.
FAQ0455 | Foutmelding 'Inventarisatie niet gemeld bij CI' tijdens export naar LAVS
FAQ0465 | Melding NIETSUCCESVOLVERWERKT tijdens LAVS export, bronnen uitsluiten van export
FAQ0464 | Melding 'Onjuiste gegevens voor laboratorium' bij export LAVS
FAQ0446 | Foutmeldingen tijdens LAVS Export
Artikel details
Artikel ID: 105
Categorie: LAVS
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (6)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies