Kennisbank
Groome Computer Services Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


Storing LAVS

Oplossing

Als u een storing bij het uitwisselen met het LAVS ervaart, dan handelt u het beste als volgt:

  1. Kijk op https://www.lavsinfo.nl/actueel/storingen-bekende-problemen/
  2. Als er geen melding is van problemen maakt u een nieuwe ticket aan.
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles Problemen met camera en andere randapparatuur onder Windows 10 op tablets
FAQ0455 | Foutmelding 'Inventarisatie niet gemeld bij CI' tijdens export naar LAVS
FAQ0465 | Melding NIETSUCCESVOLVERWERKT tijdens LAVS export, bronnen uitsluiten van export
Q414 | Mogelijke problemen bij installatie van GCS Server as a Service voor communicatie
Sommige gegevens die in het LAVS staan worden niet ingelezen in het ProBIS project
Artikel details
Artikel ID: 123
Categorie: LAVS
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies