Q:Tijdens de export van een project naar LAVS krijg ik een melding NIETSUCCESVOLVERWERKT. Wat is de reden hiervoor? Ik krijg daar geen duidelijkheid in via de melding
A:Het is mogelijk om in LAVS te zien waarom een NIETSUCCESVOLVERWERKT melding retour komt, door dit in de LAVS Webportal te bekijken.
Open het LAVS webportal en log in. Ga naar het project waar het om gaat en klik deze aan. Klik vervolgens de inventarisatie aan. U ziet nu een tabje 'Berichten', klik deze aan. Ga in het overzicht naar de laatste berichten en kijk of er een NIETSUCCESVOLVERWERKT bij staat. U kunt nu in die regel helemaal links op het dubbele dakje omhoog symbool klikken. De informatie van het bericht klapt dan open en meldt wat er fout is gegaan. Met deze informatie kunt u het probleem mogelijk oplossen of hulp inroepen van de Helpdesk van LAVS of GCS
Indien blijkt dat er een probleem is met een bepaalde bron, kunt u overwegen om gebruik te maken van de optie in Asbest Rapportage om een bron uit te sluiten van de export naar LAVS. Deze optie is per bron aan te geven. Mocht u deze optie voor bronnen niet zien op de invoerschermen, dan dient u deze optie aan te zetten in ShowHideRapportage.ini (sectie [BronOpnemenLAVSExport], sleutel 'Show=1'). Door het weglaten van de bron waarop de foutmelding betrekking heeft, kunnen de andere bronnen mogelijk wel correct geëxporteerd worden.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies