Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


Q401 | Foutmelding 'Run-time error '339': Component 'SregoCETPx.ocx' or one of its dependencies not correctly registered'

Oplossing

Q:
Ik krijg de foutmelding 'Run-time error '339': Component 'SregoCETPx.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid'. Dus een foutmelding dat Srego of een van zijn componenten niet goed is geregistreerd

A:
Om de uitwisseling van bestanden tussen de PocketPC en de desktop computer goed te kunnen doen is als eerste altijd de installatie van ActiveSync (voor XP) of Windows Mobile Center (Windows 7 of later) op de computer nodig. Dit zijn programma's waarmee een verbinding tussen de Pocket PC en de desktop gemaakt kan worden. Indien deze niet is geïnstalleerd kun je de PocketPC nooit verbinden en zal uitwisseling dus niet plaats kunnen vinden. Setups voor deze toepassingen zijn te downloaden op de website van Microsoft, voor de Windows 7 machines is het aankoppelen van de PocketPC voldoende om de juiste software te laten downloaden en installeren.
Als u zeker bent dat ActiveSync of Windows Mobile Center goed zijn geïnstalleerd en ziet dat uw PocketPC goed wordt gekoppeld, dan kan Srego geïnstalleerd worden. Klik hiervoor op de button 'Document' om deze Setup te starten en voer de Setup uit. Indien het nodig is om de Setup als administrator uit te voeren dan kan de Setup opgeslagen worden en vervolgens als administrator uitgevoerd.

Herzien op 27-09-2018 door JCG
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles Foutmelding missing component bij starten rapporteren in Asbest Rapportage
FAQ0449 | foutmelding 429 bij uitwisselen met PPC of tablet
Het lukt mij na een update niet meer om mijn PocketPC te verbinden met mijn PC
Q379 | Runtime error met vermelding dat COMDLG32 corrupt is of niet aanwezig
Q410 | Ik wil de Asbest 2014 software op een Apple computer werkend maken
Artikel details
Artikel ID: 25
Categorie: ProBIS
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (10)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies