Kennisbank
Groome Computer Services Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


101 | Standaard Response tijd

Oplossing

Q:
Hoe snel mag ik een antwoord verwachten van de helpdesk?

A:
De helpdesk zal trachten om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Conform de onderhoudsovereenkomst zullen wij in ieder geval binnen 72 uren uw vraag in behandeling nemen, in de meeste gevallen gebeurt dit echter veel eerder.

Geactualiseerd door JCG op 21-2-2018
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles 102 | Helpdesk bij noodgevallen
100 | Gebruik GCS Helpdesk.
ASB Project uit eerder systeem importeren in ProBIS Asbest 2014
Artikel details
Artikel ID: 6
Categorie: Helpdesk
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies