Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


FAQ0452 | Melding over SCPWIN en bijbehorende bestanden

Oplossing

Q = na het overschakelen op de SFTP communicatie krijg ik bij het testen een foutmelding over het ontbreken van SCPWIN.EXE en bijbehorende bestanden. Ik heb de tablet automatisch laten updaten. Wat moet ik doen?

A = Dit wordt veroorzaakt doordat de bestanden WINSCP.EXE en/of WINSCPNET.DLL missen in de \Program folder van het systeem op de tablet. U kunt dit oplossen door deze bestanden handmatig in de Program folder te plaatsen of door de bestanden voor communicatie gereed te zetten zodat ze automatisch worden verwerkt op de tablet. Beide bestanden zitten niet standaard in de automatische update vanuit Werkvoorbereiding. U moet beide bestanden op kantoor opzoeken en deze dan inpakken in een ZIP file met de naam PROGRAM.ZIP. Plaats deze vervolgens in de ASBESTCE mappen van elke inspecteur voor communicatie. Bij de volgende communicatie door de inspecteur komen de bestanden dan beschikbaar op de tablet en is het probleem opgelost. Let wel even op dat de volledige update die is klaargezet voor een inspecteur al uit de map verdwenen moet zijn! Hierin zit namelijk ook een PROGRAM.ZIP. Deze moet eerste verwerkt zijn voordat u een nieuwe PROGRAM.ZIP neer kunt zetten voor communicatie. Het moet dus in feite als tweetraps proces uitgevoerd worden. Zie voor meer informatie over het klaarzetten van updates voor de Program folder ziet u dit document,

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles FAQ0450 | Nieuwe inspecteur actief maken in ProBIS Asbest
FAQ0457 | Installatie ProBIS Asbest op nieuwe tablet.
Nieuw certificaatnummer DIA doorvoeren in installatie of certificaatnummer wordt niet goed weergegeven in rapport
FAQ0468 | SFTP communicatie laboratorium werk niet
Q0466 | Aanmaken project in Rapportage lukt niet, 'Project bestaat al', inventarisatie niet in te lezen, backups
Artikel details
Artikel ID: 70
Categorie: Laboratorium communicatie
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (6)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies