Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


FAQ0455 | Foutmelding 'Inventarisatie niet gemeld bij CI' tijdens export naar LAVS

Oplossing

Q=Tijdens het exporteren van een inventarisatie naar LAVS krijg ik een foutmelding die aangeeft dat de inventarisatie niet is gemeld bij CI

A=Helaas verplicht LAVS dat een inventarisatie via de LAVS wordt aangemeld voordat het geƫxporteerd kan worden. Voordat u kunt exporteren dient u dus, eventueel fictief, een melding via het LAVS doen.

Om de foutmelding op te lossen moet u terug naar ProBIS Asbest Werkvoorbereiding. Open het betreffende project. Voer zo nodig een fictieve datum en tijd in bij de planning voor het meldingsformulier. Ga naar 'LAVS' en kies dan de menuoptie 'Melding CI via LAVS' om de melding te versturen. Als dit goed is verlopen kunt u vervolgens de export uitvoeren.
Het is ook mogelijk om in de LAVS webportal een (fictieve) melding te doen

Herzien op 16-10-2018 door Laurens Eykelkamp

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles FAQ0465 | Melding NIETSUCCESVOLVERWERKT tijdens LAVS export, bronnen uitsluiten van export
Q416 | Foutmelding X.509 over certificaat tijdens export naar LAVS
FAQ0464 | Melding 'Onjuiste gegevens voor laboratorium' bij export LAVS
Bij export vanuit ProBIS krijg ik dubbele bronnen als ik het project handmatig al heb in gevoerd.
FAQ0446 | Foutmeldingen tijdens LAVS Export
Artikel details
Artikel ID: 73
Categorie: LAVS
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (12)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies