Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


FAQ0468 | SFTP communicatie laboratorium werk niet

Oplossing

Q=Mijn laboratorium verwacht een SFTP communicatie voor het doen van de aanmeldingen en ontvangen van resultaten. Ze hebben informatie gestuurd, maar het lijkt niet te werken. Wat moet ik doen?

A=Voer de gegevens in zoals ontvangen van het laboratorium. Test dan de koppeling door op de 'Ophalen aanbodbestand' button te klikken. Als alles goed verloopt volgt een melding in beeld dat dit het geval is en is het actuele aanbodbestand beschikbaar op de computer.
De ingestelde gegevens voor kantoor worden bij een update van de configuratiebestanden automatisch overgezet naar de tablet(s).
In sommige gevallen is de optie 'Voeg User toe aan pad' nodig om in de juiste map terecht te komen. Werkt de communicatie niet, vink deze aan en probeer nogmaals te testen.
Indien er problemen blijven met de SFTP koppeling, neem contact op met onze Helpdesk om de SFTP communicatie met het laboratorium te testen met een externe tool

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles FAQ0444 | Door storing in FTP bij laboratorium kan ik geen gegevens verzenden/ontvangen in Labcom/ProBIS Asbest
FAQ0458 | Kan ik laboratorium.ini handmatig klaarzetten voor de inspecteurs
FAQ0452 | Melding over SCPWIN en bijbehorende bestanden
FAQ0464 | Melding 'Onjuiste gegevens voor laboratorium' bij export LAVS
Verzenden laboprdacht vanuit ProBIS Asbest Inventarisatie lukt niet
Artikel details
Artikel ID: 85
Categorie: Laboratorium communicatie
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (10)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies