Q=Mijn laboratorium verwacht een SFTP communicatie voor het doen van de aanmeldingen en ontvangen van resultaten. Ze hebben informatie gestuurd, maar het lijkt niet te werken. Wat moet ik doen?
A=Voer de gegevens in zoals ontvangen van het laboratorium. Test dan de koppeling door op de 'Ophalen aanbodbestand' button te klikken. Als alles goed verloopt volgt een melding in beeld dat dit het geval is en is het actuele aanbodbestand beschikbaar op de computer. De ingestelde gegevens voor kantoor worden bij een update van de configuratiebestanden automatisch overgezet naar de tablet(s). In sommige gevallen is de optie 'Voeg User toe aan pad' nodig om in de juiste map terecht te komen. Werkt de communicatie niet, vink deze aan en probeer nogmaals te testen. Indien er problemen blijven met de SFTP koppeling, neem contact op met onze Helpdesk om de SFTP communicatie met het laboratorium te testen met een externe tool
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies