Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


» Categorie: LAVS  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
FAQ0446 | Foutmeldingen tijdens LAVS Export Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Q=Tijdens de export naar LAVS krijg ik foutmeldingen. Hoe kan ik deze oplossen? A=De meest voorkomende foutmeldingen zijn beschreven in dit document,
FAQ0448 | Het type asbest van een bron staat als bronnaam in het LAVS! Dit moet de bronnaam zijn! Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Q=Het type asbest dat is aangegeven voor een bron (bijvoorbeeld Golfplaten) wordt als bronnaam in het LAVS project gebruikt. Wij willen hier de werkelijke bronnaam hebben staan A=Dit lijkt inderdaad h...
FAQ0455 | Foutmelding 'Inventarisatie niet gemeld bij CI' tijdens export naar LAVS Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Q=Tijdens het exporteren van een inventarisatie naar LAVS krijg ik een foutmelding die aangeeft dat de inventarisatie niet is gemeld bij CI A=Helaas verplicht LAVS dat een inventarisatie via de LAVS w...
FAQ0465 | Melding NIETSUCCESVOLVERWERKT tijdens LAVS export, bronnen uitsluiten van export Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Q:Tijdens de export van een project naar LAVS krijg ik een melding NIETSUCCESVOLVERWERKT. Wat is de reden hiervoor? Ik krijg daar geen duidelijkheid in via de melding A:Het is mogelijk om in LAVS te z...
FAQ0464 | Melding 'Onjuiste gegevens voor laboratorium' bij export LAVS Artikel beoordeeld 3.2/5.0
Q:U krijgt de melding: 'Onjuiste gegevens voor laboratorium' bij export van resultaten naar LAVS A:Deze foutmelding wordt veroorzaakt doordat de geconfigureerde gegevens voor het laboratorium in ProBI...
Q416 | Foutmelding X.509 over certificaat tijdens export naar LAVS Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Q = Bij de export naar LAVS krijg ik op een PC de foutmelding: 'Kan het X.509-certificaat niet vinden aan de hand van de volgende zoekcriteria......'. Wat moet ik doen? A = Deze melding houdt in dat h...
Bij export vanuit ProBIS krijg ik dubbele bronnen als ik het project handmatig al heb in gevoerd. Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Q: Bij export vanuit ProBIS krijg ik dubbele bronnen als ik het project handmatig al heb in gevoerd. A: Als je gegevens handmatig in het LAVS plaatst, dan zien wij die niet bij het inlezen van het pro...
Sommige gegevens die in het LAVS staan worden niet ingelezen in het ProBIS project Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Q: Bij het invoeren van een nieuwe opdracht in het LAVS, ontvangen wij een project Id. Deze nemen wij nu over Probis, maar staat bij de tabblad 'NAW gegevens' nu van ons en niet onze opdrachtgever. Du...
Configureren LAVS Certificaat. Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Configureren certificaat Open ProBIS Asbest Werkvoorbereiding. Bepaal de geconfigureerde locatie voor het certificaat, in ProBIS Werkvoorbereiding: In het Configuratie menu kies je voor “Configuratie ...
Storing LAVS Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Als u een storing bij het uitwisselen met het LAVS ervaart, dan handelt u het beste als volgt: Kijk op https://www.lavsinfo.nl/actueel/storingen-bekende-problemen/ Als er geen melding is van problemen...
Text size limit (134217728) exceeded Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Q= Ik krijg een melding van het LAVS met daatin de tekst: 'Text size limit (134217728) exceeded', wat is er aan de hand? I=De melding is een bekende bij hat LAVS. Het betekent dat in deze specifieke o...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies