Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


FAQ0427 | Communicatie met/verzenden naar kantoor vanuit de software op de tablet/veldsoftware werkt niet meer

Oplossing

Q=Ik kan niet meer communiceren met/verzenden naar kantoor vanuit de applicatie op de tablet/de veldsoftware. Wat moet ik doen?

A=In eerste instantie moet u controleren of GCS Server Service nog draait. Ga hiervoor naar de PC waarop deze service draait. Schakel eventueel uw systeembeheerder hiervoor in. Open het configuratiescherm en type in het zoekvak 'service' in. Selecteer nu het item 'Locale services weergeven' en zoek hierin 'GCS Server Service'. Start of herstart het en kijk of de communicatie dan weer goed werkt. Mocht de communicatie nog niet goed werken of start de service niet goed op, kijk dan in deze handleiding

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles Q414 | Mogelijke problemen bij installatie van GCS Server as a Service voor communicatie
FAQ0450 | Nieuwe inspecteur actief maken in ProBIS Asbest
Communiceren met GCS Server zowel vanaf externe locatie als intern vanaf kantoor. Waar moet ik aan denken?
FAQ0456 | Gebruiker niet geaccepteerd door GCS server
Communicatie met GCS Server lukt niet. Melding LOG file: toegangsmachtigingen niet toegestaan
Artikel details
Artikel ID: 49
Categorie: ProBIS
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (10)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies