Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


FAQ0459 | Data niet meer aanwezig na vastlopen tablet met ProBIS Asbest 2014

Oplossing

Q1
Tijdens het werken in ProBIS Inventarisatie is mijn tablet vastgelopen. Na het herstarten van de tablet en het heropenen van ProBIS Asbest Inventarisatie, zie ik de inventarisatie niet in het overzicht staan. Wat kan ik doen?

Q2
Tijdens het werken in ProBIS Inventarisatie is mijn tablet vastgelopen. Na het herstarten van de tablet en het heropenen van de inventarisatie in ProBIS Asbest Inventarisatie, zie ik dat data dit ik heb ingevoerd niet meer wordt getoond. Wat kan ik doen?

A
Indien een inventarisatieproject niet in het overzicht wordt weergegeven, dan moet het overzicht eerst gecontroleerd en bijgewerkt worden. Klik daarvoor in het hoofdscherm van ProBIS Asbest Inventarisatie (of Werkvoorbereiding of Rapportage) op 'Bestand' en 'Overzicht controleren'. Het systeem kijkt dan of alle inventarisatieprojecten van schijf in het overzicht staan. Zo niet, dan wordt het in het overzicht toegevoegd. Mogelijk lost dit het probleem voor u op.

A
ProBIS Asbest 2014 maakt op verschillende momenten tijdens de invoer backup bestanden van de data. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij het toevoegen van een bron of het aanmaken van een laboratoriumopdracht. Indien u data mist in het databestand dat wordt geopend in het programma, dan kunt u kijken in de projectmap van de inventarisatie naar backup bestanden die meer data bevatten dan het actuele databestand. Deze kunt u dan het actuele databestand maken door het .ASB of .APR bestand te verwijderen (maak ook een backup!) en het juiste backup bestand de extensie te geven zodat het het actuele databestand wordt. Openen in de ProBIS Asbest applicatie en controleren of er meer data beschikbaar is.

Herzien op 24-09-2018 door JCG
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles Q0466 | Aanmaken project in Rapportage lukt niet, 'Project bestaat al', inventarisatie niet in te lezen, backups
Bij het opstarten van ProBIS Asbest software krijg ik een foutmelding over de database
Melding: Verzenden niet correct. Tijdens verzenden resultaten vanuit Asbest Inventarisatie
Backup herstellen in ProBIS Asbest
FAQ0451 | Kan geen inventarisatie meer klaarzetten voor inspecteurs omdat menuoptie mist in Werkvoorbereiding
Artikel details
Artikel ID: 77
Categorie: ProBIS Asbest
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (10)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies