Kennisbank
Groome Computer Solutions Support Center > Support Center > Kennisbank

Zoeken:


Melding: Verzenden niet correct. Tijdens verzenden resultaten vanuit Asbest Inventarisatie

Oplossing

Q:
Tijdens het verzenden van een inventarisatie naar kantoor vanuit ProBIS Asbest Inventarisatie, krijg ik een melding dat er een niet correct bestand aanwezig is in de data. Er wordt verwezen wordt naar FAQ0443 (dit artikel) voor meer informatie.

A:
Deze melding verschijnt in beeld als er tijdens het verzenden van de resultaten iets fout is gegaan met het uitwisselen van één of meer van de bijlagen van de verzonden inventarisatie(s).

Er zijn hiervoor vele verschillende redenen zoals:

  • De verbinding is verbroken geraakt.
    • U bent buiten bereik / uw verbinding is beeindigd
      -> Maak verbinding met het internet.
    • De ontvanger heeft de verbinding beeindigd of is gestopt met het ontvangen.
      -> Vraag of GCS Server opnieuw kan worden opgestart.
  • Er is bijvoorbeeld iets mis met data zoals foto's binnen uw project.
    -> Controleer op uw inventarisatiecomputer of alle foto's beschikbaar zijn en verzend opnieuw.

Houd er rekening mee dat de genoemde inventarisaties dus niet compleet zijn aangekomen!  Neem ook contact op met kantoor om de situatie te bespreken!

Document herzien op 18-07-2018 door JCG
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Related articles Verzenden laboprdacht vanuit ProBIS Asbest Inventarisatie lukt niet
FAQ0460 | Fout bij het verzenden van e-mail
FAQ0459 | Data niet meer aanwezig na vastlopen tablet met ProBIS Asbest 2014
FAQ0444 | Door storing in FTP bij laboratorium kan ik geen gegevens verzenden/ontvangen in Labcom/ProBIS Asbest
Bij het opstarten van ProBIS Asbest software krijg ik een foutmelding over de database
Artikel details
Artikel ID: 59
Categorie: ProBIS Asbest
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (10)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies