Q=mijn laboratorium heeft aangegeven dat FTP tijdelijk niet gebruikt kan worden omdat er een storing is. Hoe kan ik nu mijn opdrachten uit Labcom of ProBIS Asbest Werkvoorbereiding toch versturen?
Q=Hoe kan ik in deze situatie de resultaten toch ontvangen
A=U kunt tijdelijk omschakelen naar communicatie 'van en naar een map'. De XML opdrachten worden dan aangemaakt en in een map op uw systeem geplaatst. Deze kunt u dan per mail alsnog versturen naar uw laboratorium. Resultaten kunt u dan laten verwerken door deze per e-mail te ontvangen en in een bepaalde map op uw systeem te zetten. Als u dan vanuit Labcom of ProBIS Asbest Werkvoorbereiding communiceert dan worden de resultaten uit deze map opgepikt en verwerkt in het systeem. Ten eerste moet u ontvangen XML resultatenbestanden in een geschikte map van uw systeem zetten. Deze map configureert u dan later tijdens deze beschrijving. Labcom In Labcom opent u het configuratiescherm voor het betreffende laboratorium. Selecteer tabblad 'Communicatie' en selecteer als communicatietechniek de optie 'Naar en van map'. Geef nu voor alle drie paden een geschikte map aan. Sluit het configuratiescherm en sla op. Voer nu de communicatie uit. Zie dat in de 'Opdrachten' map nu de opdrachtbestanden zijn verschenen. Mail deze naar het laboratorium. Zie ook dat eventuele ontvangen resultaten uit de map zijn verwijderd en verwerkt als resultaat. ProBIS Asbest Open ProBIS Asbest Werkvoorbereiding of ProBIS Asbest Inventarisatie en ga naar het configuratiescherm. Ga naar het tabblad 'Laboratorium' en open het betreffende laboratorium voor wijzigen. Selecteer als communicatietechniek de optie 'Naar en van map'. Geef nu voor de twee paden een geschikte map aan. Sluit het configuratiescherm en sla op. Voer nu de communicatie uit vanuit Werkvoorbereiding of Inventarisatie. Zie dat in de 'Map plaatsen opdrachten' map nu de opdrachtbestanden zijn verschenen. Mail deze naar het laboratorium. Voer ook een inlees actie voor het betreffende project uit vanuit Rapportage. Zie dat eventuele ontvangen resultaten uit de map zijn verwijderd en verwerkt als resultaat.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies